Selamat Datang Member Member Kami Unite Gila!

Ruang Chat Box Berdaftar ! Jom Chatting ! Kami Unite Gila !

Pulau Pangkor Island

Monday, June 15, 2009 Jam 3:43 PM





Setelah Beberapa Kali Bermeeting dan Bermesyuarat.Presiden dan MT setuju untuk sepakat dan bermuafakat untuk menganjurkan satu Reunion Pertama Besar-Besaran untuk batch kita. Reuninoin ini telah lama dibincangkan sejak Bulan 12 tahun 2008 lagi.

Pada cuti kali ini, hal ehwal reunion ini telah dibincang dan dibawak secara serius oleh seluruh jawatankuasa dan Prsiden sendiri. Setakat ini, kita dalam proses mendapatkan maklumat member-member kita, memilih tarikh bersesuaian, dan mengira kos(yuran yang paling minimum untuk reunion ini).

Dalam Masa yang terdekat ini, Pai(Muhammad Firdaus Bin ahmad) telah contact Pihak Pengurusan Pulau Pangkor Resor dan Meng'adjust'kan pakej pelancongan reunion yang termurah, termantap, dan yang paling superb untuk kita semua.

Setakat maklumat sekarang ini, yang KAMI UNITE GILA! diberitahu pakejnya lebih kurang camni :

  • Penginapan Chalet 1 Chalet 3 org
  • 3 hari 2 Malam
  • Makan Sehari 2 kali
  • 1 kali majlis BBQ Free
  • Karaoke Free Jam 8 malam - 12 malam
  • Snoorkeling Free
  • Kayak free
  • Teksi Free(tempat2 tertentu sahaja)
  • Feri dari Jeti Lumut Free Pergi Balik
  • Main Banana Free

Harga : RM230 sahaja
Minimum 20 orang
Lagi ramai lagi murah


Qoutation/Sebut Harga Pekej Yang sebenar nanti kita UPLOAD
nanti semua leh tengok :)

Ok. macam tulah ceritanya, Kita Target nak buat Reunion ini pada cuti hujung tahun ini Bulan DISEMBER!

Secara Kesimpulannya, semuanya tak komferm lagi! Tapi dalam proses untuk komferm dah. Ok. pape hal terbaru kita akan informkan kepada semua ahli Kami Unite Gila!

20 orang member bersuara

  1. ish,,,lama tak jumpa kawan2... pa salahnya kita jumpa balik :D

  2. Anonymous Says:

    nak ikut gak.. nnt aku simpan dwet eh..huh~

  3. dabuldahi Says:

    tapi kenapa limit 20 orang???
    adoi..pastu cakap plk lagi ramai lgi murah..
    hahhaa
    baik cakap trus lagi ramai lagi murah..
    ke aku tak paham dan cuba terangkan..
    hahahaha

    aku nak pi jugak..
    aku pasti aku akan pi..
    wokeh!!
    unite beb!!

  4. Admin Says:

    Aku harap semua dapat bersama usahalah kumpul duit dan kita akan bersukaria disana dan berkampung dipangkor selama 3 hari 2 malam

    Bilalagi? kan... tunggu post seterusnya berkenaan dengan reunion ini

  5. Kalau semua nak tahu

    pai dah deal smart2 dah kat Pangkor

    Faka Fun dah Survey tempat dia

    heheh

  6. Anonymous Says:

    bkn limit laaa admin...minima 20...bkn limit,mminima...failed BM btoi la admin ni...tulis bg btoi...nnti org len payam...

  7. Anonymous Says:

    tu la pasai...nak jugak tulis
    tp pelik gak napa BM admin dapat A
    ish
    rasuah?

    encik d

  8. huh! pnat btoi aku hari ni....hei, kawan2...aku dah tengok dah tmpat pangkor ni..baru balik lani...td masa kat odway p pangkor td aku x tau jalan...tuptup lajak p negeri 9 daa.....patah balik plakkk...nasib baik jmpa jugak akhirnya...~bersambung

  9. then , aku tnya makcik yg jual mentibang laut kt tepi pantai tu, "pangkor ni best ka???" makcik tu jawap "Hmmm...tak tahu lah nak oi"_bersambung.....

  10. dabuldahi Says:

    faka hang memang camtu??
    kuat jalan
    ish3
    gila asyak
    hahahah

    mentibang laut ??

    takpa laaa

    encik d

  11. bertemu kita kembali druangan ni...aku nk sambung cita aku smlam tuh....lps aku jmpa makcik tu, aku agak kaciwa la jgk ngan jawapan dia, so, aku cari penduduk tempatan yg tau menahu dgn pangkor ni..~bersambung

  12. aku jalan3, aku terpandang dgn sorg pak long yg agak tua(baya2 Boei la)sedang amik feelin kt tepi pantai....sambil mulut dia mengemam-ngemam biskut merry yg dicicahnya bersama air kopi o pekat tanpa gula agaknya...~bersambung

  13. aku menyapa pak long tu dengan sopan(nada bersahaja)"hoi! orang tua, lama dah dok sni? bila nk mampos?" pak long tu dgn selamba mnjawap, "punye pasal teman le nk mampos ke tidak, yg kome nie mngaco teman tgh feelin nie apakeheinye?""atte, takde khoje lain ke nk dibuatt?" sambung beliau....~bersambung

  14. fiqsob Says:

    lalalala..

  15. Anonymous Says:

    aku tau..
    apex yg wat komen ni..
    KEasriAN

  16. Tak…pak cik, sbnarnya saya mai ni ada hajat…” “Atte, ape hajatnye?. Cube kome khoba dkt aku.” tnya pak long tersebut smbil mengorek-ngorek daki di celah kuku kakinya -kaki kiri. Tanpa membuang masa, aku memulakan pernyembangan itu dgn sesi suaikenal .. “Pak cik, lama dah ka pak cik mghabiskn sisa-sisa idup kt sni?? “Kurang ajar kome ye!? (marah)... dgn nada kembali tenang & brsmangat dia menyambung, “Kome tahu, aku ade kt sni seblum atuk kome khatan lg tau!.. Kome penah dgar Perjanjian Pangkor???” Perghhh…killer btoi soalan tu. Terkodeng aku dibuatnya. Aku ni dah la kira bengap la jugak dalam bab² sejarah ni..Mau tak nya,…cikgu malas masuk kelas, aku pun malas masuk kelas, dua² bengap. Pastu time spm aku bwak masuk toyol dalam dewan. Bukan stakat toyol, habis aku conteng jawapan kt tangan, kaki. bulu idung semua.Tu pun.. ..Hishhh..apa aku melalut ni??? Sori². Kat mana kita td?. Hah, aku terkodeng tu kan….

  17. ….”Hah, Kenape senyap?? Tnya paklong tu. Aku membisu sribu bahasa lagi - lebih baik brdiam diri drpd membuat pala apabila anda merasakan diri anda bodoh. “Sebenarnya, aku le yg buat deal ngn J.W.W.W. Birch masa tu.”smbung paklong tu. Hah, nama tu aku penah dgq, x silap aku nama penjajah …apa kejadah org tua ni buat deal ngn penjajah?? Monologku didalam hati. Terus, aku bertanya “ Pakcik ni kiranya tali barut laa masa tu??”
    “ Tuihhhh! Pantang tok nenek aku digelar tali barut, tali perut, tali kecapi, kome tahu. Tarik tali pun kturunan aku x penah masuk. Kome ingat aku deal ape dgn mat saleh tu?.”
    Aku x menjawap. Memberi laluan kpd org tua tu brcerita,

  18. “Ni aku nk terang dkt kome, sbnarnya J.W.W.W Birch tu bukannye kaye sgt, dia pun sengkek gak, aku sorg je kaye mase tu…. So, Satu hari dia datang jmpe aku untok wat deal…dia nk pinjam duit aku, byk jugak le tp dia cakap mgkin dia x dpt nk bayar balik sbb visa dia kt TAnah melayu ni nk tamat dah.”. “Jd, lps tu pakcik buat apa?” tanya aku. “Aaaahhh….Aku pun ape lg, ………….” ~bersambong

  19. hu Says:

    haha...macam sial jalan cerita tapi menarik

  20. syakur Says:

    Pangkoq jauh gak kalau ampa semua bertolak dari kedah..

    Apa kata mai awai sikit, mai bermalam kat rumah aku di ipoh ni, 20 orang pon celuih lagi dok, kita pi asyak2 kot ipoh dulu, pastu baru pi pangkoq..

    ataupun lepaih balik pangkoq mai la umah aku..orait kot no lagu tu..

    hat laki saja la aku offer mai, hat betina aku tak kelapaq nak bagi.

KAMI UNITE GILA! | Powered by Blogger | Entries (RSS) | Comments (RSS) | Designed by MB Web Design | XML Coded By Cahayabiru.com