Selamat Datang Member Member Kami Unite Gila!

Ruang Chat Box Berdaftar ! Jom Chatting ! Kami Unite Gila !

JAWAPAN2 PERTANDINGAN JULAI

Wednesday, July 1, 2009 Jam 2:19 AM

Salam. feedback daripada pertandingan yang dinajurkan ini amat memberansangkan... ramai jugakpeserta2nya.. namun hati2 ketika membaca entri ni,, sebab ada kebarangkalian membahayakan diri anda. boleh pecah perut jugak lah :)) terutamanya yang perut besaq. hehe... tq kepada kawan2 yang sudi menghantar penyertaan, Harap korang berjaya lah yek?


Nama Penuh *:
mohd hafizuddin

Jawapan Anda*:

kalu aku la..... may b ku buat2 xtahu n blah je dari situ tanpa segan silu... kuah sup ja....mkn nasi x da kuah xpa...amek ja ayaq kat watercooler wat kuah...kan senang cerita...
satu lagi cara...........aku buat2 mengayat kak humam tu,.,,,,kata la kat dia...kak nampak cantik ari ni,,,,mst dia lepas la punya....hahaha
peringatan
jangan wat perkara mencuri .....xbaik,
dosa....dan lain lain lagi
Jawapan Anda*: kalu aku la..... may b ku buat2 xtahu n blah je dari situ tanpa segan silu... kuah sup ja....mkn nasi x da kuah xpa...amek ja ayaq kat watercooler wat kuah...kan senang cerita...
satu lagi cara...........aku buat2 mengayat kak humam tu,.,,,,kata la kat dia...kak nampak cantik ari ni,,,,mst dia lepas la punya....hahaha
peringatan
jangan wat perkara mencuri .....xbaik,
dosa....dan lain lain lagi




Nama Penuh *:asri noordin

Jawapan Anda*:JAWAPAN....

"apa kak humam??
kata saya curi ayam ni??
awat salah ka sya ambik 3 kTui??
saya bkn curi..ni arahan daripada ustaz mahmud dan ckgu azman..
xkan sy nak ambik 1 ka 2 ayam ja..nnt sya akn ditudh tdak patuh kepada arahan cikgu disiplin dan ketua warden..

mgkn akibat daripada ketidakpatuhan sy ni akn menyebabkan saya dibuang skolah..kak humam nak bertanggungjawab ka klu jd mcm tu??
jawab soalan saya kakkkk..jawabbbbbb..sapa nk brtggungjawabb...huhuhuhuuu
klu saya x ambik 3 ktul nnt msti hancur harapan mak bapak saya...
dibuang dan x dapat blajar dkat agama kedah..x dapat jmpa kak humam lg..apa prasaan saya nnti??

mcm mana dlm tempoh pemergian saya tu rndu datang mencengkan untuk berjmpa dgn kak lg...
sy dah x dapat menatap wajah cantk akak..
saya harap akak paham prasaan hati dan cinta saya terhadap akak..dan saya harap saya boleh p makan dengan ayam 3 ktul yang x sbrapa ni..
apa2 pun kak humam..hati saya ttp ada tmpt untuk akak...salam sayang dari saya...askum kak.."







daripada zawani :
JAWAPAN :CMNE NAK COVER MALU..
laa apo susahnyo..ayam yang lobih tu aku lotak balikla..mmbebel jo kojo dio..kat n.9 lg bnyak ayam yang bosar2..xhingin aku..hahaha





Kata Umairah ahmadan:

senang ja nk cover malu...
ang kna wat cmni..
ang kata kt kak tu..
kata2 kuat la..sbb kak humam tu sound ang deras gila an..
uih kak!!
mana ada..x baik men tuduh2
kak da bukti ka??
sapa saksi dia..klo kak kata saya ni prak ayam 3 ketoi??
hah hah jawab2..
uih..men tuduh lk..
ni yg sedeyh ni..
smbil3 tu..ang kna la bok turun ayam lg 2 ketoi tu..
n pasing kt member..
ka nk lebyh save..boh lam poket..
hehehhe
kesan minyak??
hahhah dun weri..leh basuh kn...

hehhe try ja niyh..
x bes sudah..
kah3





from fikri(pak tam)

kalau aku, aku bg alasan aku posa...
ayam yg lebih tu aku nk simpan tuk buka posa stg...




dari mat rem...

apa susah, aku jawab la aku miskin...lg pun pg td aku x ambek makan pagi..
so, aku qodo la ngan ayam ni.....





Nama Penuh *: anas fabregas

Jawapan Anda*: antara alasan2 aku:

1. aku miskin, kt kantin waktu rehat pun aku x makan

2. aku amik ayam tu pun bukan tuk aku makan..tp utk aku
juai kt budak2 len..untung beb...

3. "alahhhh....kak...saya anas, xkan xknai????"

4. "penat saya timbang, kak...dh 3 tiga ketui ni paling berat..tu
saya amik..yg len semua ringan.."

5."tobat aih ,kak oi!.. bukan hat saya, ni saya amik utk
membe(Kodeng) sy nu..demam ssema BABI!! kesian dia
kak oi, memang ayam ni sj ubat dia...dia x buleh turun mai
ambek, takut stg sekali ngn kak bejangkit..mau sesema
BABI??"

6. " tgok la badan saya....kuruih kerin....sy pun nak gemok..
klw dok makan seketoi, bila taun nk jd gemok mcm
dia(smbil menuding jari ke arah perut BO)"

7. " ishhh...kak ni!!!... senyap2 dh laaa...jgn dok hingaq..hari tu
kak ber##*@^&$$ dgn pak hashim dreba bas tu, ingat sya
x nmpak???(arghhhh... habih aku terlupa satu jus mengapai
hri tu..)

VOTE 4 Me....

Taip KUGundiANASHENSEM hantar ke 994

"aku saving"...


Read More......

KAMI UNITE GILA! | Powered by Blogger | Entries (RSS) | Comments (RSS) | Designed by MB Web Design | XML Coded By Cahayabiru.com