Selamat Datang Member Member Kami Unite Gila!

Ruang Chat Box Berdaftar ! Jom Chatting ! Kami Unite Gila !

Pengumuman : Chatting

Sunday, August 30, 2009 Jam 10:55 PM


Salam.. kamiunitegila ada satu pengumuman penting kepada semua member-member setia blog kamiunitegila ini. baca baca baca

Kepada Semua member-membr kamiunitegila! sila daftar di ruang chatango untuk kita sama-sama berchatting dengan lebih efisyen dan efektif.

Diwajibkan agar semua mendaftarkan diri.

Sapa yang tak daftar, dan berchatting dengan nama yang tak dikenali, tak sopan, kutuk apek, guna id anonomoys dan sebagainya pihak pengurusan akan bann id nya.

ok. Harap semua dapat beri kerjasama yang baik kepada kamiunitegila!

Salam Ramadhan




Cara Mudah Mendaftar dengan Chatango :

1.Set your Name
2.Masukkan Username/Nickname
3.Reka Password
4.Masukkan emel
5.Signup


Read More......

Laporan Jamuan Buka Puasa_Sod

Friday, August 28, 2009 Jam 7:15 AM

beikut adalah laporan jamuan kita pada 27 hb yang lalu, jamuan ini diadakan...


lihat link ini


Read More......

Jamuan Buka Puasa Bersama sod

Jam 6:45 AM


Asslamualaikum. Pengumuman kepada semua member-member, jamuan buka puasa bersama Salahuddin @ Cobain @ Sod akan diadakan. Program ini adalah untuk meraikan Cobain yang akan berangkat ke UK pada 20 September 2009 ini untuk meneruskan pembelajarannya. Berikut adalah butiran berkenaan jamuan yang bakal diadakan tersebut :



Butiran Jamuan :


Tempat: Nan Seafood Shahab Perdana, Alor Setar\
Masa : 5.30 ptg
Tarikh :27 hb Ogos 2009
Bayaran : sorang RM10 sahaja
Lauk : Nasi putih, Sotong Goreng Tepong, Ayam Masak Merah, Daging Masak Kicap, Tomyam, Telur Bungkus , jus carrot susu, air anggur bergas, sambal belacan timun dll.
Perhatian : sapa nak join SMS apek. Untuk budget makanan

Kami mengucapkan selamat maju jaya kepada sahabat kita ini,Hari raya tahun inilah raya yang paling sadis dan sedih kerana tak dapat bersama CObain di Malaysia. Sod, We all will miss U. Kat UK nanti jgn lupa kami. Selalu2lah ym yer.. :) senyum dalam kesedihan

Read More......

Selamat Berpuasa

Friday, August 21, 2009 Jam 10:36 PM



Assalamualaikum. :) Kepada semua rakan2 ku... Selamat menyambut bulan ramadhan . ramadhan Kareem.. Kecapilah rahmat keampunan dan dijauhkan dari An~narr. Kembalikan diri kita kepada Allah andai selama ini telah jauh dariNYA. Puasalah seikhlasnya!




Kepada semua member-member kami unite gila! maaflah... kami baru je dapat emel daripada GOKU yakni anaas isa(JUARA PERTANDINGAN BULAN LEPAS).

Jadi kami pon terpaksalah membuat entri khas dan entry yang terbaru untuk meletakkan gambar cik anas kita ni..kita tumpang entri puasa pon ok lah no!

kepada kwan2 kita yang tak berapa nak ingat anas ni... untuk pengetahuan semua beliau baru je habis 30juzuk kat darul Quran jakim.. lepas tu sekarang dia tgh buat degree kat UIAM.Ulama besar ni....



Read More......

TAH NI AH ?

Sunday, August 16, 2009 Jam 11:42 PM

huhu,, maaf blog ini hampir bersawang wahai rakan2 ku.. biasalah... kta semua sibuk dengan study ... kan? yang belajr kat UITM, UM, UKM, UIA, UPM, dsbagainya mmglah amat sibuk,,,, hehe kita fahamlah kenapa mereka tak online.. sibuk bercinta kot..? hhehe... mungkin juga... Jgn main cinta,, belajar sampai habis dulu.. Tapi nak main2 sikit2 leh je... kan apek kan?? hehe,, marah la apek baca entri ni..

Entri kali ini kita paparkan para pemenang2 pertandingan KAMI UNITE GILA! yang telah berjaya merangkul tempat ketiga , naib johan dan JUARA. Siapa Mereka? Kita tunggu dan lihat disini...







Gambar anas...? manA? faham2 lah.. dia MMS pun tak activate lagi.. heheh... anas cepatlah antor gambar mu... kami nak masyhurkan mu.. hehehe... :P

Kepada semua kawan2 boleh lah komen kepada kawan2 kita yang jadi pemenang ini... rasanya boleh puji byk2 .... mana taw.. kot2 nanti dia nak pi KFC tu dia ajak korang sekali... Asri dan matrem tu puji skit ja cairr taww... kan?

Tapi anas kena usaha lah lebeh skit... kena puji byk2 ... 2 pon belum tentu.. :) ahaks.. bye2

Read More......

Bukan 6 Jahanam

Wednesday, August 5, 2009 Jam 3:54 AM


kalau kita rindukan kawan2 kita.. kita mesti nak lihat gambar2 kan.. gambar yang saya post ni bakal mengubat kerinduan.. ada 6 orang kawan kita dalam gambar2 ini.. bile dilihat dipandang dan direnung.. terasa lega jiwa dan terasa sejuk je hati.. siyes.. aku tak tipu..


betul kan? mmg menenagkan jiwa kan?? hehe... sapa yang paling sejuk mata memandang ye?
Tq kepada sapa yang buat gambar ini. Lawa Beb..




Read More......

Pemenang Bulan Julai

Saturday, August 1, 2009 Jam 4:43 AM


siapa yer pemenang2 pertandingan kita pada bulan julai aritu.. waaaa... suspennyer...

siapa yer?? huhu..



Tempat Pertama : Anas Syafiq Mat Isa(40 Undi)
Baucer KFC/Pizza Hut/Ayamas/Rasamas RM30

Tempat Kedua : Mat Rem(26 Undi)
Baucer KFC/Pizza Hut/Ayamas/Rasamas RM20

Tempat Ketiga : Asri Bin Nordin(20 Undi)
Baucer KFC/Pizza Hut/Ayamas/Rasamas RM10



Read More......

KAMI UNITE GILA! | Powered by Blogger | Entries (RSS) | Comments (RSS) | Designed by MB Web Design | XML Coded By Cahayabiru.com