Selamat Datang Member Member Kami Unite Gila!

Ruang Chat Box Berdaftar ! Jom Chatting ! Kami Unite Gila !

Jom Meriahkan KAMI UNITE GILA!

Monday, June 15, 2009 Jam 2:20 PM



Jom sama-sama kita meriahkan KAMI UNITE GILA! dengan menghantar karya ataupun apa-apa saja yang ingin anda kongsikan bersama bersama KAMI UNITE GILA! dengan mengemailkan kepada

EMEL : kamiunitegila@gmail.com

Tak kira apa saja yang anda fikirkan boleh dikongsikan bersama seperti pendapat/pandangan/pesanan/dedikasi/lawak jenaka/gambar-gambar/lagu-lagu/video/teka teki dan apa saja yang menarik bersesuaian untuk laman KAMI UNITE GILA! sila emelkan kepada kami. Kalu Boleh yang ada kaitan tentang diri anda, sekolah kita, lawak zaman sekolah, penglaman sekolah bersama kawan2 dan yang sewaktu dengannya. Yang kalau kita baca kita akan rasa KAMI UNITE GILA! : )

Admin KAMI UNITE GILA! akan mempublishkan karya anda itu dalam laman ini dari masa ke semasa untuk menyerikan lagi laman ini. emel je..

KAMI UNITE GILA!

2 orang member bersuara

  1. Untuk mengelakkan blog ni suram, tak update, selalu tiada post baru, boring dan tiada tarikan, anda juga harus bersama dan selalulah menghantar karya anda..apa2 jelah yang anda nak Share.. Tak kisah.

    Buat komik ke
    tulis cerita ke
    Buat cerpen berepisod ke
    buat video ttg SMkak ke
    Buat Puisi ke
    Gurindam ke
    Pantun Din beramboi ke
    Buat Cerita tentang kehidupan anda disekoalh ke
    ape2 jelah..

    emelkan kepada Admin

    kamiunitegila@gmail.com

    kami akan publish dan akan tulis kat situ
    nukilan : nama anda

  2. @pex Says:

    halo!!










    @peX

KAMI UNITE GILA! | Powered by Blogger | Entries (RSS) | Comments (RSS) | Designed by MB Web Design | XML Coded By Cahayabiru.com