Selamat Datang Member Member Kami Unite Gila!

Ruang Chat Box Berdaftar ! Jom Chatting ! Kami Unite Gila !

Nantikan...

Sunday, June 28, 2009 Jam 10:04 PM


Nantikan... ia akan membuatkan anda ternanti2,,,



Sapa Nak Baucer di atas ni?
HAAA..... Ini ada Satu Peluang Baik Untuk anda semua!!



Dengar sini Semua ahli KAMI UNITE GILA!
Pihak Admin telah meeting semalam dan kami telah putuskan mulai 1 JULAI 2009 ini akan diakan satu pertandingan bulanan!!! Pertandingan ini adalah dibuat secara bulanan!!! Setiap Bulan Ada!! Pihak Admin akan mengumumkan apa pertandingan itu pada setiap 1 haribulan setiap bulan.

Apa pertandingannya...? Ikut suka kami lah... hehe... Kami akan maklumkan setiap bulan apa yang dipertandingkan. Yuran? Takde.

Pertandingan ini menguji kreativiti . :) Bukan nak tny2 fakta pon!! Takkan ada laaa soalan "APAKAH ALAMAT MANSUB,MARFU',DAN MAJRUR? hehe...Takde soalan macam ni lah... Orang yang terbaik Kreativitinya akan diumumkan sebagai pemenang!!

Hadiahnya untuk bulan Julai ini adalah Baucer Seperti yang tertera diatas sana!! Jadi bersedialah untuk jadi Pemenang Bulanan!!! Macamana nak tahu pemenang? hehe..
Ok. Macamini...Tarikh tutup Penyertaan adalah setiap 15hb setiap bulan. Selepas tarikh tutup itu.. Tiada siapa2 lagi layak untuk menghantar penyertaan!! Tunggu bulan depan :P

Ok. Mulai 21 hb ~ 31 hb setiap bulan.. semua boleh mengundi lah.. setiap orang boleh menghantar undian sapa yang dia rasa layak untuk jadi pemenang Tempat Pertama, Kudua dan Ketiga. Undian Ini adalah telus. Setiap Orang Boleh Mengundi sekali sahaja iaitu dengan Mengisi Borang Undian Online yang akan kami sediakan. So, pandai2lah korang memilih siapa pemenangnya. Sapa yang tamak haloba undi 2 kali undian yang pertamanya pon ADMIN akan batalkan(TEGAS.KAMI TELUS.AMANAH.)




Berikut adalah Hadiah Bagi Pertandingan untuk JULAI INI!!!


TEMPAT PERTAMA !!
BAUCER RM30

TEMPAT KEDUA
BAUCER RM20

TEMPAT KETIGA
BAUCER RM10

akan di pos ke rumah


18 orang member bersuara

  1. Anonymous Says:

    aku nak join....admin...apa pertandingan tu...aku nak join...aku nak join...aku nak join....

    _peminatrfc_

  2. nanti la... 1 hb buka KAMI UNITE GILA!

    Tengoklah apayang dipertandingkan!!!

  3. Hadiah tu,,,, setakat ni ada org sponsor...:)

    Lepas2 ni mungkin kena cari DONATOr,,,

  4. Anonymous Says:

    donatio martis causa...
    aku nk join gak..
    _mawarkesepian_

  5. untuk jiwa Says:

    mawar kesepian ni asri kan??

  6. Anonymous Says:

    aku mau join gaks..
    aku nk join manyak..
    spy ku dpt mkn pri setiap month
    hehhehehhe

    tp aku agk musykil laa..
    aku ni yakin ja yg aku akn menang pertndingan tuh..

    aku MUSYKIL..cmna aku nk dptkn baucer tu..in case klo aku mng la ngeee

    admin nk pos kn ke umah aku ka??
    atau admin nk mai UM..utk bg baucer tu khas utk aku..
    hehheh
    sila respond admin..
    ngeee

    sbb aku ni yakin..aku akn mng..
    muahahhaha

  7. Aku poskan ke alamat anda.. nanti bila hampa dah menang.. aku akan contact hampa la..
    :)

    Lepas tu.. time hampa dapat baucer tu... hampa kena amik gambaq bersama baucer tu... dan emelkan ke KAMI UNITE GILA! ok

    Kalau pi makan KFC tu.. amik gambaq gaks..

    Biar yang lain terliurr,...

    :)

  8. dabuldahi Says:

    hahaha..
    aku leh join gak dak??
    boleh kan?
    boleh kan?
    bo bo bo bo roi roi roi roi roi

  9. Anonymous Says:

    hadi xleh....

  10. Anonymous Says:

    yaaaaa...mawarkesepian adalh asri arapaima gigas..

  11. untuk jiwa Says:

    huhuhuhu.... kita jangan bagi hadi masuk pertandingan ini!!! kita kena halang dia!!!

  12. kalo bab2 kretif nih..
    aku kalah la..
    huhuu..
    dok nmpak rupa kalah dh nih..
    waaaa...
    :(




    _org x kreatif_

  13. Anonymous Says:

    aku yakin aku bleh mng....aku yakin...aku yakin.....

    Jika aku fikirkan aku boleh
    aku hampir boleh melakukan
    Jika aku fikirkan ragu-ragu
    Usahaku tidak menentu

    Jika aku fikirkan kekalahan
    aku hampiri kegagalan
    Jika aku fikirkan kemenangan
    aku hampiri kejayaan

    akulah apa aku fikirkan
    Terkandung dalam pemikiran
    aku fikir boleh melakukan
    Fikirkan boleh

    Percaya apa aku lakukan
    Tabah apa aku usahakan
    Bertindak atas kemampuan
    aku boleh.....

    konfem aku mnang....hahahaha(gelak jahat)...

    _akucomey_

  14. alahai.. kalah punya@@@

  15. Anonymous Says:

    jd keputusan pertandingan ini telah pon diputukan.....
    jeng3...

    no 1 pada bulan ini jatuh kepadaaaaaaaaaaaaaaaaaa...
    ASRI NOORDIN ataupun mawarkesepian..

    jd, pertandingan ini akan ditutup untuk satu jangkamasa yang pnjg..

  16. zaidi Says:

    cantik muka hang !!!

  17. admin..........
    mana chat box???
    huuuuuuuuuuuuuuuuu
    T_T

    T_T

    T_T

    T_T

    T_T

    T_T

    T_T

    T_T

  18. Buta ka hang ni?
    Kak ah oi...

KAMI UNITE GILA! | Powered by Blogger | Entries (RSS) | Comments (RSS) | Designed by MB Web Design | XML Coded By Cahayabiru.com